5.0
gebaseerd op 785 reviews

Vriendelijk ontvangen voor een intake gesprek. Gevolgd door een duidelijke/vrijblijvende uitleg over een behandeling waar ik in geïnteresseerd ben. Niet opdringerig bezig om me als klant binnen te halen.

Bojoura - ongeveer 7 jaar geleden

Het was een heel fijne behandeling.

Mariana - ongeveer 7 jaar geleden

Professionele therapeut, goede uitleg, erg ontspannend.

Olga - ongeveer 7 jaar geleden

Ik kom al 19 jaar bij puur huid, en ik ben heel erg tevreden.

Debora - ongeveer 7 jaar geleden

Superfijne behandeling met veel zorg en aandacht uitgevoerd!! Gewoon een prachtige salon met uitstekende produkten en lieve schoonheidsspecialisten die graag tijd maken voor je!

Jeanette - ongeveer 7 jaar geleden

Fantastische behandeld en goed advies

Fieke - ongeveer 7 jaar geleden

Fijne behandeling en lieve meid.
Deskundig en sociaal vaardig.

Wilma - ongeveer 7 jaar geleden

Zoals altijd vakkundig en sympathiek. Je raakt er aan gewend hihihi dat het zo goed is.

Gertie - ongeveer 7 jaar geleden

Ik krijg duidelijk uitleggen.

Deasy - ongeveer 7 jaar geleden

Ik heb genoten van een professionele behandeling door Chantal en mijn huid lijkt wel te bloeien!

Anja - ongeveer 7 jaar geleden